Aslında Gece

Facebook Bildirileri oldukça andıran bilincidir. Bu gece en az. durumunun bir hatırlatma uzun olmuştur. Mark Zuckerberg bir gölge belirdi ve dedi ki orada sanki: “Bizim dikkat size, iki yıl önce durumunuzu paylaşmak isteyebilirsiniz.

Who cares!” Dedim kendi kendime. Ama bekleyin. Ben motor tarafından döndürülen doğru durumunu fark ettim. O gece durumudur!

İki yıl önce, statü tarihli bu gece okuyun. Değil. Bu statü yazdı kim ben değildim. Ama Hatice, zaman arkadaşım, bunu kim yazdı. Facebook hesabım onun durumuna sürüklenmiş. O gece ne oldu anında zihnim dolaşmak:

Ben gecenin soğuk ihmal, bir motosiklet ile o gece dışarı gitti. amacı sadece Boğaz boğazın kenarında kebap Baba Muzaffer yiyor. Uzakta değil Boğaz Köprüsü’ne Asya ve Avrupa yakalarını birbirine bağlayacak.

Ah bekle. O teyze ve amca Hakan Ceyda değil mi?! Neden onların bisiklet ile? teyze Ceyda oldukça uzak Amca Hakan arkasında yürürken Amca Hakan, bisiklet güdümlü?

Ben sürekli teyze Ceyda yanında aldığımda “Neden, Abla?” Diye sordum.

Bir an için tek başına mücadele listem. Şeytan dedi ki: “Hatice zaten Baba kebap durak Muzaffer bekliyor,” melek inkar ederken: “… usher teyze Ceyda gerçekten soylu eylemi, Ey gençlere yardımcı olmadı”. Ben şeytan koymak ve teyzesi Ceyda teslim. Amca Hakan bana iken yakın bir otobüs durağında teyze Ceyda sunmak için ilk gitmek için. Amca Hakan bisiklet parçalayarak kalır.

Ben teyze Ceyda bırakarak süre geçti Muzaffer Baba tezgahları, fark ettim. Ben Hatice gölge gördüm. en kısa sürede Benim bisiklet yarışı, hemen Ceyda teyzesi sürdü tamamlamak ve Hatice görmek için.

Ama gerçek düşüncelerimle uyumlu değildir. Hatice zaten ev ben dükkanında Baba Muzaffer geldi. Sonra Hatice adlı kullanıcının Facebook durum geldi:

“Randevu umurumda değil kursu karşılamak için, o zaman sadece bizim ilişkiyi bitirmek!”

Yavaş yavaş o geceden beri, bizim ilişki gerçekten suya düştü. Yavaş yavaş ben yine de anladım. Hatice nedeniyle tezgahlarda Baba Muzaffer gecikme değil ilişkimizi sona erdirebilir.

Size sadece Eğer, Hatice, kızının ruh ile çok bencil değil. Ve o gece gerçek olayı biliyorum.

Ah, ama o zaten geçmedi. Yani Facebook hatırlatmaları silmek için seçin. [Afif E.]

“Google Translated” from its Indonesian Version

Tinggalkan Balasan

